Al onze abonnementsvormen worden maandelijks verrekenend. Je kan uitsluitend kiezen om te betalen met iDEAL. Kies binnen enkele stappen welke abonnementsvorm welke bij je past.
BETAALMOGELIJKHEDEN
OVER ONS
Wij geloven dat zijden bloemen een meer milieuvriendelijke oplossing zijn voor het opfleuren van je ruimtes dan echte bloemen. Echte bloemen worden vaak over de hele wereld in kassen gekweekt. Dit proces zorgt voor veel energieverbruik en lichtvervuiling. Ook het vervoer van echte bloemen heeft veel voeten in de aarde. Gekoeld en donker transport is hiervoor nodig.
De echte bloemen blijven thuis maar een paar dagen mooi, en dan begint het hele productieproces weer opnieuw. Zijden bloemen blijven jaren lang mooi, hierdoor hoeven er minder geproduceerd te worden. Ook zijn ze veel compacter en simpeler te vervoeren. Zijden bloemen zijn zeker geen perfecte, utopische oplossing, maar wij geloven dat alle beetjes helpen.
FAQ
Wat zijn de bezorgkosten?
Het de kosten van het leveren en ophalen zijn inbegrepen bij de prijs van het abonnement. Er zitten dus geen extra kosten verbonden aan een wissel!
Is het mogelijk om mijn boeket op te halen?
Dit is mogelijk! Onze showroom is op donderdag en vrijdag geopend van 09:00 tot 14:00. Wil je onze showroom buiten de openingstijden bezoeken, geef ons dan een berichtje of er andere mogelijkheden zijn.
Verkopen jullie ook bloemen of bloemstukken?
Jazeker! De boeketten op onze website zijn te koop op aanvraag. Stuur ons een mailtje naar info@krijgkleur.nl met de naam van het boeket als je interesse hebt.
Onze showroom is op donderdag en vrijdag van 09:00 tot 14:00 geopenden. Ook is het mogelijk op afspraak langs te komen in onze showroom.
Wanneer kan ik de wissel verwachten?
Aan het begin van de laatste maand van je gekozen looptijd (3, 6 of 12 maanden) sturen we jou een bericht dat je een nieuw boeket mag uitkiezen op de website. Zodra je dit hebt gedaan nemen we weer contact op om een wisselmoment in te plannen.
Wordt mijn abonnement automatisch verlengd?
De abonnementen worden automatisch verlengd, maar na het eerste jaar zijn ze maandelijks opzegbaar. Wanneer je het abonnement wil stopzetten maken we een afspraak om het laatste boeket op te halen.
Mijn boeket of vaas is beschadigd geraakt, wat nu?
Op het moment dat er schade ontstaat aan het boeket of de is het belangrijk dat je zo snel mogelijk contact met ons opneemt. We kijken dan samen naar een oplossing.
Hoe verzorg ik mijn zijden boeket?
In principe heeft een zijden boeket geen verzorging nodig. Ze blijven het mooist als je er zo veel mogelijk van af blijft! Ze mogen absoluut niet met water in aanraking komen, dus als ze onverhoopt toch een beetje stoffig zijn geworden kan je ze het beste afdoen met een droge doek.